asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

06.12.2015   19:34 Journeyman Gladiator X450

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Provoz, údržba, zkušenosti - moderované vlákno. Foto pořízeno v Prostějově - TOMICO Centrum čtyřkolek.
http://cfmoto.cn/atv/.
Výkresy dílů: http://www.cfmotoparts.eu/
Technická data jsou na webu CF MOTO mírně odlišná, než u dovozců. Např.:
Off road výkon 22,5 kW při 7200 ot/min (max 90 km/h), homologovaný výkon 14,2 kW při 6700 ot/min (max. 70 km/h).
Max. off road točivý moment 33 Nm při 6000 ot/min, homologovaný 22 Nm při 6000 ot/min.
Nosnost 210 kg (homologovaná dle TP).
Tažená "homologovaná" hmotnost 150 kg.
Pohotovostní (odpovídá zhruba dovozcům) hmotnost 345/360 kg (stejná jako u X550 nebo X6)

Naposledy editováno 20.03.2016 13:18:01

předchozínásledující 1 ... 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 ... 53

Odpovědi: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

08.08.2017   17:41   #871 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Marc Marc Město: Považská Bystrica
IP:90.64.74.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450

Chalani menili uz niekomu loziska v zadnyh kolesach?

Citace | Odpovědět

09.08.2017   20:34   #872 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

TheSalon112 TheSalon112 Město: Lefantovce
IP:78.99.161.xxx
Offline 16/142

Dobrý deň

Dnes sa mi stala taká neprijemná záležitosť.

Išiel som do docela strmého kopca na prevode H, ale keďže som mal pocit, že by to nemuselo stačiť, zastavil som, a chcel som zaradiť L. Lenže sa mi stalo to, že som sa malinko posunul dolú, a popri tom preradil L; nasledovali hrozné zvuky, ako keď Vám vypadne redukcia na nezoradených prevodoch.. Samozrejme som dal do H, a dojazdil som až domov bez problémov.. Všetky prevody som odskúšal a fungujú. Chcel by som sa len opýtať, či som tým nejak neopotreboval prevodovku, či s tým netreba ísť do servisu na prehliadku, alebo to proste nemám riešiť.

Ďakujem za Vaše rady

S pozdravom, Roman Božik

Citace | Odpovědět

09.08.2017   21:04   #873 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Jarda83 Jarda83 Město: Pelhřimov
IP:89.203.217.xxx
Offline 2/222

Podle mě jsi nedorazil eLko do správné polohy,bylo zařazené jen napůl,stává se to,mohli být zuby na kolech proti sobě,pokud se ti stane,že páka nejde do správné polohy,zkus tuknout na plyn,aby se kola ve špajzce pootočili,pokud vše funguje,neřešil bych to,nemohlo se tomu nic stát,ozubení kol musí něco vydržet.



Naposledy editováno 09.08.2017 21:06:31

Citace | Odpovědět

10.08.2017   08:20   #874 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

DJPepik DJPepik Město: Jihlava
IP:165.225.72.xxx
Offline 3/215
CF Moto X520

Lko občas nezapadne. To se Gladům běžně stává. Je třeba na to myslet a vždy velmi citlivě ťuknout o plyn, aby kdyby to nezapadlo, tak si spočítal "jenom pár zubů"....

Chápu, že jestli to nevíš/neděláš a byl si v kopci a dal pořádně plyn, tak to mohl být "fičák"...

Stejně s tím zpětně nic nenaděláš. Jestli to jede, tak neřešit a kdyby to nejelo/skučelo, tak hold do servisu.

Příště "vopatrně" s plynem, když dáš Lko

Citace | Odpovědět

10.08.2017   17:01   #875 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bob9 Bob9 Město: České Budějovice 6
IP:37.188.170.xxx
Offline 4/543

Stava se mi to taky-pokud vezmu paku a hned z H dam L tak sebouvou zuby,ale pokud paku vezmu,dorazim ji az nakonec drahy a pak ji ten centimetr vratim a dam do L tak je to OK.Delalo mi to na obou kolkach.

Citace | Odpovědět

13.08.2017   11:47   #876 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

TheSalon112 TheSalon112 Město: Lefantovce
IP:84.47.26.xxx
Offline 16/142

Dobrý deň.

Mám takú menšiu otázku ; týka sa systému 4x4

Keď chcem zapojiť systém 4x4, a stlačím prvé červené tlačidlo , tak ide všetko ok, systém sa okamžite zapojí a ja môžem vyraziť, ale menší časový problémik nastáva pri uzamykaní diferenciálu. Tam musím čakať hrozne dlho, dokým systém "zapadne" (blikajúce "x" medzi nápravami na display-i) - samozrejme hýbem s riadidlami , aby systém skôr zapadol (podla manuálu), ale predsa mi príde, že ten proces trvá nesmierne dlho (viac jak pol minúty). Máte to tak rovnako, alebo je to len tým, že som ten systém použil všeho-všudy tak 5x, alebo tým, že "pre istotu" hneď uzamykám diferenciál (v skutočnosti som 4WD bez uzamknutia použil len raz, a to len v zime)?. Taktiež som sa v manuály dočítal, že by sa 4x4 nemalo používať na rovných plochách(pevnom podklade), že by sa moholy zničiť prevody (je to písané hrubým, takže na tom asi niečo bude), ale jak je to možné?, od čoho je pevný podklad iný ako blato? (pre ten systém samozrejme?).. Pár krát sa mi stalo, že som zapadol do diery,( a chcel som sa pomocou spiatočky dostať von, pričom sa jednalo o šikmú plochu, pevnú) a bez použitia uzámku diferenciálu som sa proste "hore" nedostal.. Mám to nejak "ignorovať" a v kritických situáciach použiť, alebo mám hladať iné východisko?

Za odpoveď(e) ďakujem

S pozdravom, Roman Božik



Naposledy editováno 13.08.2017 15:38:58

Citace | Odpovědět

13.08.2017   16:47   #877 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bob9 Bob9 Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543

No pokud se nepletu,tak je rozdíl mezitím jestli to zapadne a přípojí se,a zda se to přepíše na displeji...Jseš si jist,že máčkneš na žlutej knoflík a nesepne se uzávěra???Měl jsem to na X450 podobně,4x4 vypnuto(i poslechem)ale displej to ještě chvíli(někdy i dlouhou chvíli)ukazoval.
Za další.nevím teda co jezdíš za masakry,ale při běžným ježdění(otázkou je samozřejmě co je běžný),si nedovedu představit situaci,kde by mě Lko s předkem nedostalo ven,a ty chvíle kdy mačkáš žlutej knoflík už jsou stejně na naviják.Hlavně přitom zkoušení žlutého knoflíku opatrně,na dobu nezbytně nutnou a řidítka pokud možno rovně,síly který působí jsou fakt velký a lousknout diferák při nesprávným zacházení není problém.

Citace | Odpovědět

13.08.2017   18:02   #878 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

TheSalon112 TheSalon112 Město: Lefantovce
IP:84.47.26.xxx
Offline 16/142

Ano, lenže Lko je do predu.. Lenže pokial "sa dostanete" do jamy, z ktorej sa predkom nedá dostať ( no proste na spiatočku) - o tom som písal.. A Ano, čo sa týka toho "zapadnutia" (alebo ak osa to volá), jedná sa o počutelnú časť (ale aj tak čakávam na displey - ten to do pár sekúnd ukáže jak ma byť) Takže chápem správne, že mám kašlať na "točenie s volantom" a proste nechať riadidlá rovno a len počkať dokým sa proces sám dokončí ?

- Čo sa vypínania týka taktiež to ukazuje fajn, ale ja sa bavím o zapínaní diffu
- A chápem správne, že ted DIFF mám použiť iba v zlej situácií? (a nie preventívne, keď vstupujem do vody /bahna) Lebo čakať niekde zaliaty blatom, že kedy sa mi zopne, tiež nieje najlepšie

Ešte k lepšiemu pochopeniu "problému" - Pokial sltačím červené tlačidlo, systém sa okamžite zapne a funguje (to je OK), ale pokial žlté (zámok diffu), tak musím čakať aj viac ako pol munúty, dokým sa počutelne zopne - či je to problém, alebo to tak má byť



Naposledy editováno 13.08.2017 18:07:51

Citace | Odpovědět

13.08.2017   19:46   #879 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bob9 Bob9 Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543

Rozumím ti v plným rozsahu,a ano pokud je to půl minuta ten uzávěr difu,tak je to dlouho,asi bych to řešil se servisem.
Ale co se týče ostatního,budu si stát za svým.Ta kolka i na prdel,třeba jen na redukci projede nesmysl,natož se 4x4,dávat tedy stále tvrdou 4x4,nevím nevím.Ale jak říkám,nevím co jezdíš.Ale dobře vím s velkýho offroadu,že spousta lidí sjede z asfaltu a už na louce nebo u první louže tam kvaltuje co se dá.Přitom trochu plánovat,předvídat a jezdit hlavou a projedeš víc než si myslíš At to jezdí

Citace | Odpovědět

13.08.2017   20:00   #880 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

killabees killabees Město: Hnojice
IP:185.199.84.xxx
Offline 0/94
Can-Am Outlander 500

TheSalon112> 4x4 si mimo silnici zapínej podle libosti, ale uzávěrku zapínej až jí opravdu potřebuješ! Uzávěrka by se měla zapnout hned po stisknutí tlačítka, maximálně po zakvedláním řidítek ale ne že kvedláš řidítky pul minuty. Otoč doprava, doleva a jestli se nesepne, tak je něco špatně. 4x4 se nepoužívá na silnici, protože nemá čtyřkolka mezinápravový diferenciál, a tím pádem se na pevném povrchu opotřebovává více pneumatiky a namáhá se převod 4x4.



Naposledy editováno 13.08.2017 20:01:20

Citace | Odpovědět

13.08.2017   20:13   #881 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

TheSalon112 TheSalon112 Město: Lefantovce
IP:84.47.26.xxx
Offline 16/142

Ok velmi pekne ďakujem, skúsim ešte trochu odskúšať ten systém, a ak to bude robiť aj po niekoľkých pokusoch, pôjdem do servisu

Bob9 - čo sa týka tej "jamy" , tak sme sa zle pochopili. Raz sa mi stalo, že som neopatrlnou jazdou sa zošmykol do menšej jamy, pričom predomnou a okolo mna boli len samé stromy, a výjsť sa dalo iba pomocou spiatočky, a na otáčanie kolky nebol priestor, a 4x4 mi pomohlo , ale nejak mi nejde do hlavy, prečo len vďaka tomu systémom som to vyšiel (jednalo sa o s trocha strmší zjazd), ináč samozrejme pomocou Lka sa dostanem asi cez každý kopec, a pokial človek "sa nevybere" na kolmú stenu, tak to prejde prakticky všetkým

killabees - Veľmi pekne ďakujem za radu - budem si pamätať

Ešte sa chcem spýtať:

Čo sa týka palivovej nádrže AKA sekcia "Bezpečnosť paliva", tak pod touto sekciou je jedna veta:

"Nepřeplňujte palivovou nádrž. Netankujte až po hrdlo" - Mne sa bohužial stáva, že natankujem do "vzdialenosti", že len tak tak zavriem viečko na nádrž.. Samozrejme hneď vyrazím, a pár litríkov za chíľku ubudne :) - Čo sa pri takomto prepnaní môže pokaziť? (Samozrejme vylúčme rozťaživosť paliva v zime, v zime si na toto dávam bacha)

Ešte sa chcem opýtať na "real time" palivo-meter, príde mi, že často ukazuje nezmysli, a čo je hlavné, nejak sa z neho neviem "vysomáriť". Lajckým okom by som povedal, že "E a dve paličky" bude tak polovica nádrže, ale podla benzínky je to cirka 11Litrov, a pokial bliká "tankovačka" , tak by som podla manuálu mal mať 4 a menej litrov, ale mám okolo 6 .. Je problém len v mojom vozidle a mám to dať do servisu?



Naposledy editováno 13.08.2017 20:43:23

Citace | Odpovědět

14.08.2017   08:22   #882 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

DJPepik DJPepik Město: Jihlava
IP:165.225.72.xxx
Offline 3/215
CF Moto X520

TheSalon112> Ty na to jdeš příliš vědecky AND přetechnizovaně

Takže za mě:
1. Uzávěrku diffu jsem za 3500 km použil 1x (a mimochodem to nepomohlo a byl nutný naviják....)

Takže rada je: nepoužívat, leda bys byl fakt zapadlý a už nevěděl, co zkusit...
(akorát něco pokurvíš jeho častým používáním)

2. Tankuju taky jako ty až po hrdlo. Ty naše mašiny papají tolik, že po pár km od pumpy už je tam prostoru habaděj. Podle mě jediné co hrozí je, že by ti po zašroubování špuntu vytekl benzín ven. Jinak se nemá co pokazit.

3. Palivoměr mi také ukazuje divné hodnoty, ale jako "velmi hrubý odhad" mi to stačí. Když mám pochyby, tak stačí vytočit víčko nádrže a podívat se (poznámka - v noci si nesvítíme zapalovačem ). Takže já bych palivoměr neřešil. To je levnější a lepší pořídit si 5L kanystr na benzín na čtyřkolku

Kolama dolů

Citace | Odpovědět

14.08.2017   09:29   #883 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

TheSalon112 TheSalon112 Město: Lefantovce
IP:84.47.26.xxx
Offline 16/142

DJPepik> ok , ďakujem za odpovede

Citace | Odpovědět

16.08.2017   19:32   #884 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

marphy marphy Město: Banská Bystrica
IP:147.32.90.xxx
Offline 1/32

marphy>Zdravim, mam problem so startovanim stvorkolky. Normalne som na nej jazdil zastavil, a uz nenastartoval. Otocil som klucikom, elektronika vsetko nabehla, stlacil som starter, asi raz pretocilo motor, a vsetko sa vyplo. Teraz to uz ani nereaguje na klucik, obcas displej sice nabehne, a potom sa zobrazi EE a znova nic. Myslel, som ze to bude baterka, ale premeral som ju ukazovalo 13V, dal som na chvilu aj pod nabijacku, ale aj tak nic. Neviete niekto, co by to mohlo byt? Dakujem.



Dobry den, ak by to este niekoho zaujimalo, tak po tom, co som zatelefonoval do najblizsieho servisu a zistil, ze hoci stvorkolka nema ani rok, zarucny servis mi spravit nevedia. Neviem, ci to je normalne, a ci to nie je napadnutelne, kedze stvorkolka je z Nemecka. Myslite si, ze ma zmysel to riesit a hadat sa s niekym? Skusenosti s tymito autorizovanymi servismi uz mam viac nez dost, a vacsinou som dosiahol svoje az po kontaktovani importera, no neviem, ako je to v pripade stvorkoliek.

Co sa tyka mojho problemu, akonahle som zistil, ze zarucny servis nic, zacal som patrat po probleme sam, kedze urcite pochopite, ze tahat stvorkolku 130km do servisu, pre nejaku mozno len blbost nie je najidealnejsie. Najprv som napojil stvorkolku na startovacie kable, vtedy sa mi displej rozsvietil, no po stlaceni starteru mi to len cvakalo, nepretocilo ani motor, a displej sa vpodstate neustale restartovaval. Prislo mi to divne, kedze na kable by to malo naskocit vzdy aj keby bola baterka zla, vyberali sme este startovacie rele, ci ako sa to vola, no to vyzeralo takisto v poriadku. Problem bol ale nakoniec predsa len v baterke, ktora na druhy den mala sice stale 13V, no po otoceni klucikom uz 13V ako den predtym neukazovala. Zobral som ju este premerat do autoservisu, kde mi tiez povedali, ze je KO.

Chcel by som sa vsak este spytat, vsimol som si, ako som stvorkolku tlacil domov zhruba kilometer a pol, ze pocas tlacenia nieco piska, najskor nieco od kolies, prirovnal by som to k staremu furiku. Neviete, co by to mohlo byt? Popripade ak ano, vedel by som si to opravit aj doma? Dakujem pekne

Citace | Odpovědět

16.08.2017   19:59   #885 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

TheSalon112 TheSalon112 Město: Lefantovce
IP:78.98.22.xxx
Offline 16/142

marphy> Čo sa záruky týka , tak tá platí iba na území ČR a SR , ostatné krajiny tu čo sa týka záruky nikoho netrápia , ale vozidlo by Vám (za Vaše peniaze) zobrať mali.

Citace | Odpovědět

16.08.2017   20:13   #886 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

marphy marphy Město: Banská Bystrica
IP:147.32.90.xxx
Offline 1/32

Ano za peniaze urcite, ale tak nemat zaruku, a tahat do 130km do servisu, aby som zistil, ze je blba len baterka mi pride blbe. Preto som to zacal riesit sam. Celkovo neviem ako budem riesit servis, chodit stale takto daleko sa mi velmi nepozdava, no zas davat ju hocikomu sa mi tiez nechce.

Citace | Odpovědět

16.08.2017   20:59   #887 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

TheSalon112 TheSalon112 Město: Lefantovce
IP:78.98.22.xxx
Offline 16/142

Plno servisov si vie po kolku aj prísť ( niečo to stojí)

Ale pokiaľ nie ste úplne technicky zdatný , môžte do toho "hodiť" tony času , a veci sa môžu ešte viac pokaslat. Popravde nejakému "menicovy dielov" by som to nedával (nechcem nikoho podceňovať - určite tu sú aj taký co stoja za to , ale všetci v mojom okolí sú len pofiderny menici dielov , ktorý nestoja za reč) Myslím si , že najlepšie riešenie je to dať do autorizovaneho servisu aj napriek tomu , že to niečo stojí



Naposledy editováno 16.08.2017 21:01:39

Citace | Odpovědět

16.08.2017   21:45   #888 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

marphy marphy Město: Banská Bystrica
IP:147.32.90.xxx
Offline 1/32

Tak olej do motora zvladnem vymenit sam, to je zaklad myslim. Horsie bude ak sa nieco pokazi. Skusim pozistovat ci by prisli po stvorkolku, tiez by som to najradsej dal do autorizaku, keby to nebolo tak daleko :(

Citace | Odpovědět

18.08.2017   22:30   #889 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

tomek-20 tomek-20 Město: Stropkov
IP:93.217.55.xxx
Offline 2/28
CF Moto Gladiator X520

zdravim, potreboval by som kryt podvozku na kratku verziu, nema niekto nejaky tip? odkial ste kupovali alebo vyrabali?

Citace | Odpovědět

20.08.2017   21:31   #890 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

TheSalon112 TheSalon112 Město: Lefantovce
IP:178.41.4.xxx
Offline 16/142

Na origo stránke journeymanu :

https://eshop.journe...orm-pro-gladiator-x8

Síce tam majú zobrazený "len jeden obrázok", ale vďaka "menu" "Varianta produktu/kod: " si môžeš vybrať na ktorú kolku a verziu to chceš - i keď najlepšie by bolo asi do journeyman-u zavolať / napísať e-mail a popýtať sa



Naposledy editováno 20.08.2017 21:33:54

Citace | Odpovědět

26.08.2017   22:08   #891 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Mitchz Mitchz Město: Vsetín
IP:194.228.13.xxx
Offline 12/76

DJPepik> Zapnutý diff 1x za 3500km?? Předpokládám, že máš na mysli přední??

Citace | Odpovědět

26.08.2017   23:58   #892 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

PetrHuska PetrHuska Město: Most
IP:176.107.123.xxx
Offline 1/263
Linhai Dragon Fly 400 4x4

Zdravím,ať nehledám ve 30ti stránkách-víte někdo,čím je nahrazena rozběhová spojka-jakým systémem? Díky,P-H.

Citace | Odpovědět

27.08.2017   11:59   #893 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

v.d.k v.d.k Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:80.250.14.xxx
Offline 0/35
Journeyman Gladiator X450

PetrHuska> Jednosměrným ložiskem,to je na hřídeli přední řemenice,to znamená že při malých otáčkách se se vnitřek ložiska na hřídeli protáčí ale řemen stojí,tím jak se otáčky zvyšují tlačí závaží ve variátoru řemenice k sobě ty svírají řemen a tak se to dá celé do pohybu,vcelku jednoduché řešení.

Citace | Odpovědět

27.08.2017   13:23   #894 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

PetrHuska PetrHuska Město: Most
IP:176.107.123.xxx
Offline 1/263
Linhai Dragon Fly 400 4x4

v.d.k> ...hmm,čekal jsem něco jako volnoběžku ve starteru,ale-jestli Ti dobře rozumím-tak se otevře přední řemenice a řemen se uvolní a zastaví??? To mi přijde jako dost likvidační vůči řemenu...

Citace | Odpovědět

27.08.2017   17:09   #895 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Číro Číro Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260

PetrHuska> Normální plnohodnotný variátor.Pokud to nebudeš nechávat dlouho stát se zařazenou rychlostí,tak se řemenu nemůže nic stát.

Citace | Odpovědět

29.08.2017   09:24   #896 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

marphy marphy Město: Banská Bystrica
IP:88.212.43.xxx
Offline 1/32

Ahoj, viete mi niekto este poradit, kde vsade a ako casto menit olej, okrem motora? Ten som vymenil teraz prvykrat, po 700km, no predpokladam, ze este niekde v prevodovke atd.

Druha otazka, zachytil som niekde snurku, ktora sa namotala a pretrhla mi manzetu na zadnom kolese. Je samotna vymena tazka? Snazil som sa najst niekde video na internete, ale nic som nenasiel. Neviem teda zhodnotit, ci by som to zvladol sam alebo nie.

Dakujem za rady :)

Citace | Odpovědět

29.08.2017   12:40   #897 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

TheSalon112 TheSalon112 Město: Lefantovce
IP:78.98.21.xxx
Offline 16/142

marphy> Ano, okrem oleja v motore treba vymeniť v prednej a zadnej skriňke prevodovky , no a potom sa určite mení aj v diferenciáloch

Citace | Odpovědět

29.08.2017   13:40   #898 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Číro Číro Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260

marphy: Sundáš kolo,sundáš náboj,srazíš kloub,sundáš manžetu,dáš novou manžetu,pásky,narazíš kloub,přišroubuješ náboj,naplníš manžetu vazelínou,nasadíš na náboj,utáhneš pásky,přiděláš kolo.Když se s tím budeš loudat,tak cca.hodinka práce.Nic na tom není.



Naposledy editováno 29.08.2017 13:46:47

Citace | Odpovědět

29.08.2017   14:45   #899 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bob9 Bob9 Město: České Budějovice 6
IP:37.188.165.xxx
Offline 4/543

Marphy-vsechno je jednou poprvy Olej jak jsem pochopil-v 500km vymena oleje,v 1500km motor+diferaky,pak po tisici zas jen motor,po dalsim tisice zase vsechno,proste na stridacku.Motor ma se spajzkou snad stejnou napln,takze mluvime o motorove naplni,zadni rozvodovce a prednim difu.Mel by jsi mit prirucku ke stroji,tam je urco"mazaci plan".

Citace | Odpovědět

29.08.2017   21:45   #900 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

PetrHuska PetrHuska Město: Most
IP:176.107.123.xxx
Offline 1/263
Linhai Dragon Fly 400 4x4

Číro> Dík,takže skutečně totální uvolnění řemenu-řemenice se tolik rozevřou,až se řemen nedotýká bočním klínem,ale jede "po zubech"? To by se ale řemen zastavil a s ním i převodovka...Jak jednoduché,Watsóne

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 ... 53

Novinky a reportáže





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.28s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce